6 Ekim 2013

Ekim-Kasım kitap kulesi

Bizim okuma şenliği için 3 aylık kitap listesi hazırlarken fark ettim ki, evde biriken ve okunmayı bekleyen kitaplarımı önceden sıralayıp bir liste yaparsam daha düzenli okuyabiliyorum. Şenlik listemi iki gün önce bitirdim, bugün de kitaplığın başına geçip kendime 10  kitaplık bir kule yaptım. Yetiştirebilir miyim bilmiyorum ama kasım ayı sonuna kadar bitirebilirsem süper olur. İşte o kule:


  • Son Tiryaki, Müfit Özdeş
  • Paslanmaz Çelik Sıçan, Harry Harrison
  • Paslanmaz Çelik Sıçanın İntikamı, Harry Harrison
  • Mars Yıllıkları, Ray Bradbury
  • 24. Yüzyılda Cinayet, Alfred Bester (diğer adıyla, Yıkıma Giden Adam)
  • Şamatacı Suçlular, Neil Gaiman, Nick Hornby...
  • Aslında Saçları Siyahtı, Altay Öktem
  • Ölümlüler Uyurken, Kurt Vonnegut
  • İnsanlar Neden Saçma Şeylere İnanır, Michael Shermer (bu kitaba aylar önce başlamıştım, bu ay bitecek, kararlıyım!)
  • Yaylı Bacak Jack, Mark Hodder
Haydi bakalım...

6 yorum:

  1. Nedense direkman dikkatimi Yaylı Bacak Jack çekti o.o Ne güzel liste sırasına göre okuyabiliyorsun yine ben daralıyorum :( Umarım kasıma kadar yetiştirebilirsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaylı Bacak Jack uzun zamandır aklımdaydı, iki hafta önce bir arkadaşım hediye etti, harika oldu =)
      Liste sırasına göre okumayı deniyorum diyelim eheh

      Sil
  2. Böyle plan yapıp uygulayabilenlere gıpte ediyorum. Ben de niyetleniyorum böyle bir şeye ama araya mutlaka başka bir şeyler giriyor. Kasım sonuna kadar biraz zor gibi. Başarılar ve iyi okumalar sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plan yapıyorum da, uygulayabilecek miyim bakalım. Teşekkürler =)

      Sil
  3. Yaylı Bacak Jack ^_^ Bir de Altay Öktem'in kitabını merak ediyorum. İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ Süper kitaplar hediye eden arkadaşlarım var. Altay Öktem'in kitabını ben de merak ediyorum, daha önce iki kitabını çok severek okudum =)

      Sil